2009. október 13., kedd

Fagy


Szandálból csizmába. Esőkabát, kesztyű, és a többi.
De nem is ez, hanem a pisztáciafagylalt. Egyelőre itt egy kép félútról. Ajándékba ment, de remélem, még lesz egy fotó a készről is. Három héttel ezelőtt készült különben, és most végleg eldöntöttem, hogy hosszú hezitálás után beszerzek egy fagylaltgépet. Ráuntam a kétóránkénti habverőzésre, mélyhűtőből ki-be, nem akar megfagyni, hűtőállítgatás, félóra alatt csonttá fagy stb stb.
Chili&Vanília receptje alapján, minimális változtatással. Mivel fél liter tejszín volt itthon, annyit tettem bele, és kevesebb tejet. Nem találtam viszont elég édesnek, szerintem beleraktam vagy húsz deka cukrot. Elég zöld lett, azért is szeretnék róla egy fotót. Nagyon finom, van valami marcipánszerű az ízében, pedig tényleg csak pisztáciát tettem bele, mandulát egy szemet sem!.

Nincsenek megjegyzések: