2009. január 27., kedd

Kripli desszert


Napok óta kripli vagyok, pizsamában ténfergek itthon, egyszer kimozdultam, de aztán gyorsan vissza.
Tegnap este már igazán nagyon kívántam valami finom desszertet. Leginkább mousse au chocolat-t, de még annyi időre sem tudtam rászánni magam a konyhai (vagy bármilyen) tevékenységre. Egyre jobban ssajnáltam, hogy az ünnepi sütésből -évek óta először- kimaradt a linzer. Abból még biztos lenne most, és lekvárral - hmm! De nincs. Fagyit meg nem kíván a fájós torok. Röviden: egyre jobban sajnáltam magam. És akkor megtaláltam a megoldást: sült alma!


A fotókon a tegnapi sült alma, mézzel és szezámmaggal. Ma este is eljött a holtpont, elővettem egy hatalmas tábla mogyorós-karamellás tejcsokit (honnan kerülhet ide?), de nem... Valami étcsokoládés dolog kell nekem! Végül feltaláltam a spanyol viaszt másodszor, és várom, hogy kivehessem a csokis sült almát a sütőből. A magház helyére raktam egy kis darabka vajat, és a két almába elosztottam 2,5 deka finom étcsokit. Azért tudom olyan pontosan, hogy ennyit, mert a csodás belga főzőcsoki kockáiba bele van öntve a súlyuk.

Nincsenek megjegyzések: