2009. április 25., szombat

Spárga képpel


Kép a mai beszerzésről.

Ez az adag még a hűtőben vár a feldolgozásra.
Az eddigiekből a legegyszerűbb krémleves lett. A spárgasípok (de szép!) alsó pár centijét kidobtam, a szárát zöldséghámozóval megtisztítottam, a fejeket is levágtam, és külön raktam. A darabokra vágott szárat párolás után (vagy anélkül) vízben megfőztem, a végén merülőturmix-szal szétnyomtam, sóztam, borsoztam. A fejeket hol a kész krémlevesbe főztem bele, hol kis olajon megpároltam, míg főtt a leves. Nagyon egyszerű, és spárgafüggőknek őszintén ajánlom, tiszta spárga íz, szerintem semmi szükség bele tejszínre, vagy hasonlókra. Pár napig még biztos ez lesz a menü, de majd próbálok még más receptekkel is előállni.

1 megjegyzés:

pero írta...

Szia Mixi,

Ma vettem spárgát. Tudtam, hogy nálad találok tippet az elkészítésre :)))
péró