2009. április 10., péntek

Tavaszi piacozás, Hunyadi tér


Retek, újhagyma, karalábé, sóska....
Ma annyira szép idő volt, hogy muszáj volt szakítanom fél órát arra, hogy kirohanjak kicsit a Hunyadi térre. Télen még csak elmegy a csarnok, de ilyenkor már...


Felpakoltam az egyik standnál, ahol törzsvásárló vagyok, és már épp toltam volna odébb a bringát, miközben felsóhajtottam, hogy "aztán gyorsan beugrok valahova, ahol le tudom venni ezt a harisnyát, mert időközben nagyon meleg lett". Egy szempillantás alatt egy kocsikulccsal a kezemben álltam, hogy másszak csak be a furgonjukba, ott nyugodtan át tudok öltözni, addig persze ő vigyáz bringára. táskára, sóskára. Primőrös rekeszek közt öltözni nem utolsó dolog - most már ezt is tudom.
Hát, ilyen törzsvásárlónak lenni a Hunyadi téren. Jó.

Nincsenek megjegyzések: